HisabCalc

فیس بک اشتہار ROI کا کیلکولیٹر

دیکھیں کہ آپ کے فیس بک اشتہار واقعی منافع دے رہے ہیں یا نہیں۔

اپنے اعداد لکھیں

مثال: 10000

مثال: 50

مثال: 500

مثال: 200

نتیجہ
واٹس ایپ پر بھیجیں

حساب آپ کے فون ہی میں ہوتا ہے؛ کہیں بھیجا نہیں جاتا۔

فارمولا

১. revenue = purchases × averageOrderValue ২. cogs = purchases × costPerOrder ৩. profit = revenue − adSpend − cogs ৪. roas = revenue ÷ adSpend ৫. roi = profit ÷ adSpend × ১০০ ৬. cpa = adSpend ÷ purchases

حساب کیسے ہوتا ہے

آمدنی آرڈر ضرب اوسط آرڈر قیمت ہے، اور نفع اشتہار خرچ و ان آرڈروں کی لاگت دونوں گھٹاتا ہے۔

ROAS فی اکائی اشتہار خرچ پر آمدنی ہے، جبکہ ROI خرچ کے فیصد کے طور پر نفع ہے، اس لیے دونوں الگ سوالوں کے جواب ہیں۔

فی حصول لاگت اشتہار خرچ بٹا آرڈر ہے، ایک اشتہار سستا ہے یا نہیں اس کی سادہ ترین جانچ۔

عام غلطیاں

کب استعمال کریں

حل شدہ مثال

۱۰۰۰۰ خرچ کر کے ۵۰ آرڈر ۵۰۰ پر اور فی آرڈر لاگت ۲۰۰ پر آمدنی ۲۵۰۰۰، ROAS ۲.۵، منافع ۵۰۰۰ اور ROI ۵۰% ہوتا ہے۔

بریک ایون پر آمدنی ৳25,000.00
منافع ৳5,000.00
ROAS 2.50
ROI 50.00%
فی حصول لاگت 200.00

عام سوالات

کون سا ROAS اچھا ہے؟

ROAS ۱ سے اوپر کا مطلب ہے آمدنی اشتہار خرچ سے بڑھ گئی، مگر منافع پروڈکٹ لاگت پر منحصر ہے۔

CPA کا مطلب کیا ہے؟

یہ اشتہار خرچ کو آرڈر پر تقسیم کرنے سے نکلتا ہے، یعنی ہر فروخت حاصل کرنے کی لاگت۔

آخری اپ ڈیٹ: 2026-10-04